Direktlänk till inlägg 9 november 2011

mitt i veckan .

Av Linda Lindqvist - 9 november 2011 07:13

Godmorgon!

Vilken tur att bolibompa är på i bakgrunden.. "idag är det onsdagen den 9:e november". Ryckte till & trodde att dom drev med mig. Jag har torsdag i huvudet idag. Varför vet jag inte.


Har sovit odugligt inatt. Vaknade imorse av att Matthias sa "vi måste göra något åt dina mardrömmar". Jag har antagligen legat och pratat, vridit & halvgråtit inatt igen. Minns inte vad jag drömt, eller jo.. lite osammanhängande.

Vad gör man åt mardrömmar? Det är ju frågan.


KAFFET ÄR KLART! -springer iväg-


Sådär.. allt i sin ordning.

Så. Hugo har precis ätit frulle och ligger i soffan med en helskön morgonfrilla åt alla håll. Han är inte ett dugg sugen på att ge sig iväg till skolan idag.. "kan vi inte bara vara hemma & glo idag, mamma?!" Åh, vad jag hellre vill det. Lite helg, tack! Vi får iallafall en hel dag tillsammans! På fredag ska jag ju på begravning & Angelica är barnvakt. På söndag lämnar jag Hugo hos sin pappa före lunch, då han ska få vara med sin pappa på farsdag & för att jag åker till Stockholm.

Så lördagen får vi tillsammans. Och jävlars, vad vi ska mysa!


Nu ska jag försöka tjata lite mer på junior.. påklädning är inte heller en hit nu på morgonen.


 
 
Johanna

Johanna

9 november 2011 09:23

Köp en drömfångare...!! (eller sluta med läskiga filmer :p )

Hoppas det lugnar sig snart, inte roligt att sova oroligt eller drömma en massa strunt! :-/

Go barnen, känner igen det där! :-) Hoppas ni får en kanon helg!!!

Ta hand om dig/er!!

http://mylife-mydreams.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards