Direktlänk till inlägg 2 januari 2015

2015

Av Linda Lindqvist - 2 januari 2015 03:36

Godnatt & god fortsättning.


2014 har passerat & ett nytt, färskt år har nyss startat. Vi tackade av året som gått tillsammans med goda vänner, mat & sällskapspel innan vi gick ut för att titta på fyverkerier vid 12-slaget. En jättemysig kväll! Det tackar vi för.


Min dag idag har bestått av jobb från 18 till 07.15 Nu börjar tröttheten krypa fram & jag gör allt för att hålla mig vaken. Spritar av möbler, plockar blad från vissna blommor och sorterar i papper.. det är en lugn natt, därav rastlösheten.


Så.. 2015. Året jag kommer att bli fru Riihimäki. Ett spännande år som jag ser fram emot! Några nyårslöften kommer jag inte att ge, förutom det löfte jag ger varje år - vara en så bra mamma jag bara kan. Året kommer att bestå av bröllopsplanering, genomförandet & bröllopsresan. Vill även försöka klämma in en kortare resa med barnen.. vi har pratat om Skara sommarland tillsammans med Matte, Amanda och Liam. Vi ska sätta oss och kika på det framöver här.


Nästa vecka skickas inbjudningskorten iväg. Jag & Syrran ska ta alla våra mått och beställa våra klänningar då leveranstiden är ganska lång eftersom vi måttbeställer. Lika bra att vara ute i god tid! Jag småkikar på dekorationer & planerar dagen, ser den framför mig och drömmer. Snart..


Det här året ska jag ta hand om och vårda mina relationer bättre. Jag vill avsätta tid för familj & vänner och ta bort tillgängligheten på jobbet lite mera. Jag har "tappat bort" några vänner under året, vilket inte känns helt OK. Jag har funnit flera nya också vilket är jätteroligt! Men jag vill ta vara på tiden tillsammans med dom som betyder något.


Nä, dags att roa mig med något annat.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards