Alla inlägg den 16 november 2011

Av Linda Lindqvist - 16 november 2011 19:43

Tjo!

Hemma igen!


Venprovtagningen gick kanon. Man har gjort det där så förbannat många gånger tidigare, så det sitter liksom i :) Alltid bra med uppdatering! Efter skolan knallade jag hem till Angelica. Vad fan gjorde jag utan henne? Kan prata om allt, samma humor, avslutar varandras meningar & har bara allmänt jävla skitkul ihop!


Gick sedan hem och fick ett ryck att dona och göra om lite här hemma. Började med att möblera om i Hugos rum, så det blev superbra! Sedan rensade jag i kläder & i skrubben, så nu är det snyggt & prydligt :-)


När Matthias kom hem så tog vi en promenad hem till Marcus & Maria för att träffa deras lilla WIlliam på 3 månader :) Jag smälte.. guuud, vilken go unge! Var inte alls sugen på att släppa taget om honom när vi skulle gå ;-P


Nu är jag hemma.. Matthias är på ica och handlar nå' skit & jag sitter här med brillorna på & känner mig allmänt skitful. Ska nog ta och spela lite tv-spel. Så blir jag snyggare.



Av Linda Lindqvist - 16 november 2011 08:18

g0000dmorgon!


Onsdag morgon. Sitter och väntar på att kaffet ska bli klart, så jag kan hinka i mig en kopp så man blir människa.

Sedan platta skallen & därefter bege mig till skolan och ha Omvårdnad mellan 9.30 - 12.00 Ska ta venprovtagning idag, och sånt är alltid kul! Stickas & jävlas ;P


Efter skolan blir det en trip hem till Angelica för att plugga.


Igårkväll gick Matthias in och la sig före mig. När jag sedan gick in för att lägga mig så låg jag länge & tittade på honom. Kröp tätt, tätt intill honom och lyssnade till hans andetag. La handen på hans bröst & kände hjärtslagen..

..och jag kände så mycket trygghet. En tanke som slår mig varenda gång han ligger bredvid mig, är hur gränslöst allt är.

Jag tänkte "det här är mannen jag ska dela hela mitt liv tillsammans med". Det kändes, från djupet av hjärtat, hur rätt allting är. Hur trygg jag är i hans närhet och hur stark min kärlek för den mannen är!

Skapa flashcards