Direktlänk till inlägg 16 januari 2015

Det går fort nu..

Av Linda Lindqvist - 16 januari 2015 14:09

Hej & hå!


Snart kallar jobbet, så jag hinner klottra ner några rader innan det är dags.

Det går med rasande fart. Mitten av Januari redan.


Vi har hunnit haft besök av Flander från skåne i nästan en vecka. Matthias visste ingenting om besöket så när han kom ner efter sin sovmorgon på tisdagsförmiddagen så blev han minst sagt förvånad när Flander satt i soffan och drack kaffe med mig. Det är roligt att överraska! :-) Vi hade några trevliga dagar!


Förra helgen var jag på kryssning och jävlar vad det blåste! Dock så kände jag inte av det värsta där på natten då jag själv vinglade ganska rejält. Usch! Det är ytterst sällan jag blir askalas, och nu vet jag varför.. huh!


I veckan var jag upp till mamma för att ta måtten på mig & syrran så vi kan beställa våra klänningar till bröllopet i slutet av månaden. Iiih, det börjar kännas så verkligt nu! Jag skrev ju att jag skulle posta inbjudningskorten förra veckan men det har jag naturligtvis inte gjort ännu. Jag har glömt att köpa frimärken varenda gång jag varit på affären, men idag skrev jag en stor lapp & la i plånboken så nu kom jag ihåg det. Jag inväntar några få adresser till bara så skickas dom iväg sedan! :)


Dags att pallra mot jobbet!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards