Alla inlägg den 24 november 2011

Av Linda Lindqvist - 24 november 2011 07:25

Godmorgon!


Idag känner jag mig utvilad för en gång skull. Inte så konstigt. Gick och la mig vid 18-tiden igår & somnade som en stock. Klev upp när pappa ringde och sa att dom skulle hämta hundarna vid 21. La mig på soffan och somnade om där. Gick in och la mig i sängen vid 03-tiden och sov till 6.40 Det är pest & pina när lederna gör såhär ont. Hela kroppen blir matt och jag orkar ingenting.

Så Matthias var underbar och nattade Hugo igår.

 


Jag ska skicka iväg Hugo till skolan om en liten stund, sedan ska jag plugga! Ska träffa gruppen jag jobbar ihop med imorgon, så jag måste sätta ihop & fixa det jag har skrivit innan dess. Tänkte försöka hinna färdigt med allting idag i alla kurser som behövs göras.


Snart är helgen här igen. Tiden bara rusar fram! På söndag ska jag byta lite gardiner, sätta upp ljusstakarna i fönstret & fixa. Men mer än så blir det inte ännu. Resten av julpynt, julgran & grejer tar jag fram senare! Är ju inte ens december ännu.


Om inte lederna jävlas för mycket, och om jag inte blir sjuk, så är helgen planerad!

Vi ska träffa Angelica, Fredrik & barnen för att äta tacos och ha mysigt! Barnen går så fint ihop! Vi har så galet fina barn.

Och på lördag ska jag på tjejkväll!

Nu håller jag tummar & tår på att kroppen samarbetar med mig!


 


/

Ovido - Quiz & Flashcards