Alla inlägg under juli 2014

Av Linda Lindqvist - 14 juli 2014 10:19

Ja, jag gör ett försök med en uppdatering. Jag tycker om att gå tillbaka och kika vad som hände tidigare vid samma tidpunkt. Hela min graviditet med Pontus finns här, hans bebistid och utvecklingen hos båda mina barn. Så jag fortsätter, gör ett försök iallafall :-)

Livet rullar på. Barnen växer i rasande fart och bakom hhörnet väntar en 2årsdag, en 10årsdag och min egen 25årsdag. Planer smids inför en kommande temafest för min del, och vi får se vad det blir av det. Förhoppningsvis blir det av, men jag är så velig.

Mitt i sommaren, vilket härligt väder vi haft den senaste veckan! Mycket sol och bad har det blivit trots att jag just nu jobbar heltid. Man får passa på att njuta dom tillfällen som ges trots att jag spenderar större delen på jobbet. Men vad gör det när man tris så galet bra där? :-)

Andra planer smids också. Men vissa saker behåller jag för mig själv ännu ^^

I helgen som var så spenderade vi lördagen på Leksand sommarland. Strålande väder, spring i benen på barnen & fullt ös från vi kom tills vi åkte. Jag minns sommarland med iisande kallt vatten när jag var där för många år sedan, men nu var det tempererat till minst 24 grader och skönt! Vi hade en toppendag på alla vis!

Måndag idag. Hugo ska åka till sin pappa om ett par timmar och jag ska spendera min kväll på jobbet.

Av Linda Lindqvist - 14 juli 2014 10:04

..man skulle börja blogga igen?

Skapa flashcards