Alla inlägg den 23 november 2011

Av Linda Lindqvist - 23 november 2011 08:05

Godmorgon!


Inatt har jag sovit knöligt. Ryggen & nacken känns som ett dragspel, och huvudet värker som tusan!

Har inte lust att snart börja göra mig iordning och traska iväg till skolan, men jag måste. Suck!


Hugo var världens goaste nu på morgonen, så jag fick smita iväg in i köket och gråta en gjädjetår. Han sa något som fick hjärtat att lindas in i en massa värme. Älskade unge!


Så.. strax skola. Slutar klockan 13. I eftermiddag ska vi vara hundvakt åt pappas gotroll! Sedan ikväll måste jag plugga. Har noll motivation & ingen som helst lust, men jag måste vara trökmorsan ikväll och slå mig ner framför skärmen & plugga.

 


Är helt fast i wordfeud igen! Haha. lindapernilla heter jag där ;-)

Näe. Nu ska jag slänga upp håret i en tofs & knalla iväg.

Ovido - Quiz & Flashcards