Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

fogar

Av Linda Lindqvist - 2 maj 2012 15:46

Allting gick bra hos barnmorskan idag! Lilltroll i magen verkar må finfint och hjärtat slår fint.


Mitt järnvärde var dock inte så bra, så jag knallade iväg till apoteket efter besöket hos BM för att köpa järntabletter. Så jag hoppas nu att det kommer att kännas bättre :)


Någonting som inte var särskilt trevligt var att jag fick bekräftat att jag har foglossning. Enligt mina beskrivningar så låter det exakt som foglossning enligt BM. Så nu måste jag varva ner, inte belasta ryggen och bära tungt. Blir det jävligare så blir jag tvungen att bli sjukskriven "/ suck.


Hoppas det inte blir värre än såhär.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards