Alla inlägg den 3 november 2011

Av Linda Lindqvist - 3 november 2011 08:06

Godmorgon!

Kastar in ett inlägg medans jag dricker kaffe innan jag ska göra mig iordning.


Igår hade jag en supermysig dag!

Vaknade upp med Hugo hemma, och då blir det alltid en mysigare morgon! Så gött att få ha honom lite extra när det kör ihop sig med jobb för Rossa ;-). Efter frukost & lite fix så skickar Angelica ett SMS och ber mig slå på kaffe - sagt & gjort. Hon kom över och drack kaffe och prata skit :-). Vid lunch kom mamma över för att umgås.. vi satte igång och bakade mockarutor & hade det sådär mamma/dotter/barnbarn mysigt. Vid 14-tiden kom Rossa hit för att hämta Hugo.. fikade lite till & pratade goja.


14.30 tog jag & mammsen bussen ner till stan. Mamma skulle invänta Peter & jag skulle träffa Johanna på marangoni för en fika & för att få lite papper som hon skrivit ut åt mig. Tack!!!! :-) Lite fika, och sedan en promenad blev det.


När Matthias slutat så hämtade han upp mig för att ta oss en tur upp till Järbo för att hälsa på pappa. Pappa fick en tidig farsdag present av mig eftersom vi förmodligen inte ses något mer innan farsdag pga jobb & skola som krockar. Och jag fick biljetterna utav honom.


Just ja! Kanske inte har berättat. Jag fick två biljetter av honom till Toby Keith konserten i Stockholm nästa söndag. Jag ser såååååååå mycket fram emot det! Tidigare i år var jag på Alan Jackson & nu Toby! Ska bli superkul! Och jag tar naturligtvis med mig Matthias :-) Och så hade pappa varit go & bokat ett hotellrum åt oss, så vi kan tillbringa natten i Stockholm! Det kommer bli supermys.


Idag ska jag tillbringa hela dagen i skolan! Ska möta upp tjejerna i grupparbetet klockan 10 för att förbereda redovisningen, gå igenom allt & dona. Sedan klockan 13.00 är det redovisning fram tills 16.00, och därefter ska jag prata med läraren lite. Så jag är nog inte hemma förän 16.30-17.00 tiden. Matthias slutar 16 & åker hem för att vara med Hugo. Vi ska ha honom ett par timmar idag också! :-) Härligt!


Imorgon är jag ledig! Då ska jag dona här hemma, och sedan på kvällen blir det att umgås med Ida & Marcus.

 


Nu ska jag göra mig iordning & dona!

//

Ovido - Quiz & Flashcards