Alla inlägg under maj 2011

<3

Av Linda Lindqvist - 31 maj 2011 14:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lindqvist - 29 maj 2011 21:41

Godkväll!


Sitter och småtittar på BB och surfar omkring.. förr var jag galet fast vid BB, men det har blivit lite mindre tittande på det nu. Jag håller stenhårt på Simon! :)


Nu har jag lite att göra i veckan också! Det känns gött!

Imorgon när Hugo har gått till skolan så ska jag storstäda, och när jag gjort färdigt det så kommer förmodligen Emma hit och umgås lite! :)

Därefter ska jag fixa lite med packning och dona, sedan hem till Angelica vid 18 för att käka tillsammans med dom! Mysigt värre!


tisdag går jag i skolan 9-12, sedan fixa och dona lite med lite allt möjligt.

Sedan på kvällen åker jag och Angelica in till Gävle för att gå på bio.

Det ska bli supermysigt. Så får jag lite kvalitetstid tillsammans med henne innan jag drar iväg till skåne på onsdag! :)

Måste få lite tid med Matthias också! Annars klarar jag mig inte en vecka, förfan! :-)


Näe, nu ska jag kika vem som får lämna BB.. sedan ta en dusch och sova!


Godnatt.


jag älskar dig, hjärtat.

Av Linda Lindqvist - 29 maj 2011 14:49

Hallådär!

Fan, jag höll mig rätt så städad igår!


Vid 16-tiden körde mamma & peter hem mig till Lena. Käkade lite, drack öl & körde ölspelet, bara hon & jag ;P Hade supermysigt!


Vid 21-tiden drog jag, Lena och Tamlin (Lenas goá tibbe) hem till Matthias för att umgås! Härligt folk, helt galet & superskoj.. mer kan man inte säga! ;)

Vid 23-tiden hade Lena fått i sig ett eller tretton glas vin för mycket & rörde sig hemåt, så jag följde med henne för att se till så hon inte blev bortrövad.. Och när jag själv skulle gå tillbaka så höll jag på att bli ivägdragen istället!

Men eftersom man är hulken på fyllan så tog jag mig därifrån ;P.


Drog tillbaka till Matthias, som bor 3 minuter ifrån Lena, och fortsatte parta med folket. Gött att umgås med David också, eftersom han flyttar till Borås nu.


Vid 02.30 drog jag, Matthias, David å Andreas iväg till donken. Vägen dit & hem är ju något jag sent kommer att glömma! Var länge sedan jag garvade så mycket. Haha. Sjuka människor man har å göra med! ;P Men alla är så härliga & kan verkligen bjuda på sig själv.


Igår drog jag även på mig en klänning av alla jävla kläder! Kände mig obekväm hela kvällen & känner att det verkligen inte är jag! Så innan kvällen var slut så bytte jag och David kläder. Han tog min klänning & jag hans tröja, som förövrigt gick ner till knäna på mig, så det hjälpte ju inte så mycket ;P


Så.. jag fick bli mig själv till slut i Matthias brallor & tröja.

Ska slänga alla mina klänningar åt helvete.. jag hatar skiten.

I'm back where I started ;)


Pratade med Rossa nyss, där han påminde mig om alla saker jag måste komma ihåg att lägga ner till Hugo när han ska dit imorgon. Haha, HAN påminner mig! Sjukt, i nästan 7 år så är det jag som påmint honom om tammefan allt.

Säger man inte åt honom att ta med sig huvudet när han ska ut, så glömmer han det.


På onsdag sticker jag också! Har fan räknat ner en månad nu tills dagen jag åker. Ska bli gött att dra ner till Skåne och umgås med alla galningar..


Nu ska jag tvätta & jävlas så man har nå rena kläder att packa ner när man ska åka. Och snart kommer Angelica hit också.. lite kaffe & skitsnack, dådårå :)


Tack, kära syster & Marcus för barnvakten igår!

Ni är guldvärda.


 

Näe, vi hörs.

Av Linda Lindqvist - 27 maj 2011 15:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lindqvist - 27 maj 2011 13:15

Som vanligt på fredagar säger jag - äntligen fredag.


Inatt satt jag vaken till strax efter 04. När klockan ringde 6.30 kände jag verkligen av sömnbristen efter dessa vakna nätter. Jag var slut i både kropp & själ.

Men nu är det så gott som klart allting i skolväg - härligt!


Så.. fredag. När jag hämtat Junne idag så blir det en trip ner till ICA för att inhandla gotta till kvällen. Dock känner jag att det blir en tidig kväller för mig ikväll! Och jävlars vad jag ska njuta av att slippa höra klockan imorgonbitti.


Sedan ska jag förbi systemet idag för att inhandla en flaska vin & lite smått tills imorgon då det blir förskottsfödelsedagsfirande tillsammans med Lena.

Sedan trippar vi nog ner på stan, om vädret tillåter, för att kika lite. Det är Sandvikencruising så man lär väl ner och kolla läget :).

- - -


Igår eftermiddag blev jag påmind om att jag fan aldrig tänker bli gammal.

Jag hatar att stå i kö på affärer. Särskillt när man har en 80 +áre framför sig som ska ha allting på 3 olika kvitton, glömmer ICA kortet hemma & tjafsar om att hon vill ha "bonusen", har lagt ifrån sig bank kortet någonstans i den största jävla plånboken som finns, och måste byta 4 glasögon för att hitta det förbannade kortet där i! Och när hon nästan är färdig så ångrar hon sig med den förbannade palsternackan då den var 2 spänn dyrare än hon trott.


Vad fan. När hon hör min suck så vänder hon sig och frågar "har du bråttom?"

Eh, nej.. min syster sitter bara ute i bilen och har värkar och är påväg att föda tvillingar typ.. nu. Så nej, jag har inte bråttom.

..vita lögner är tillåtna! Och då blev det fan fart på na'.


Suck.


Av Linda Lindqvist - 26 maj 2011 08:02

min älskling .


 

åh, så jag älskar dig !

Av Linda Lindqvist - 26 maj 2011 07:02

Godmorgon!

Ska väl inte bara tröka på med lösenordsskyddade inlägg. Men det kommer bli en del såna nu framöver.


Helgen är snart här igen. Vart tog den här veckan vägen? Jag har inte sett mycket av Hugo alls. Men det brukar bli så när sommaren kommer. Då är det utelek med grannpojkarna heela dagarna. Cykla, spela fotboll & lek.. Hugo är helt slut när han kommer in när det är matdags mot kvällningen! Men man kan ju inte begära att han ska sitta inne med trök-morsan när han har polarna runt hörnet! ;)


Torsdag idag. Hugo går i skolan & börjar 8. Själv ska jag göra mig iordning & gå hem till Angelica vid 10-tiden. Dricka lite kaffe & prata lite skit.

När jag varit där så ska jag hem och fortsätta plugga. Har bara en uppgift kvar + att jag har ett prov imorgon som ska göras. Sedan är jag så gott som färdig. Har en sak kvar att göra efter detta, ett snabbt & enkelt prov som ska göras på tisdag.. så det är inget jag oroar mig för.


lördag kommer lillasyster hit, som sagt, och sover hos mig och är barnvakt åt Hugo. Själv ska jag hem till Lena för att fira henne lite i förskott! :) Hon fyller när jag är i skåne. Så jag var ner & inhandlade en födelsedagspresent åt henne igår :).


Var hos tandläkaren igår också. Ett jävla hål! Uscha. Men ska inte dit förän i slutet av augusti för att laga.. så det funkar väl!


Nu ska jag se till så min lilla smurf får på sig lite kläder..

//

Av Linda Lindqvist - 25 maj 2011 20:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Skapa flashcards