Direktlänk till inlägg 9 december 2014

Strömavbrott

Av Linda Lindqvist - 9 december 2014 08:45

Godmorgon!
Kaffet i högsta hugg & fåret shaun i bakgrunden och en liten kille som älskar fårhelvetet bredvid mig. Vi sitter och inväntar strömavbrott. Haha, vilket liv. Dom ska stänga av strömmen mellan 9-12 idag pga... nånting. Så vi ska bege oss iväg till järbo för att spendera några timmar hos pappa sålänge. Då ska jag pälsa på mig & ge mig ut på en skön promenad med hundarna medan Pontus lever rövare med morfar sin. Skönt att promenera i järboskogarna!

Igår ringde cateringsfirman och pratade om menyer och så fick vi ett kostnadsförslag. Jag har erfarenhet av maten därifrån sedan tidigare & har varit väääldigt nöjd. Och priset var absolut bra (pga kontakter ^^), så vi bestämde oss för att ta det. Ska ringa och boka i veckan, sedan höra av mig igen efter osa dagen för dom som kommer så vi vet exakt antal portioner.

Så roligt när det händer något. Drycken får Matthias sköta. Vi ska ha fri bar, därav krävs en del handling av alkohol. Men eftersom jag själv är en smådrickare så kan jag inte räkna på sånt så det får gubben sköta. Haha.

Dags att göra oss iordning innan lyset släcks!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards