Alla inlägg den 12 november 2011

Av Linda Lindqvist - 12 november 2011 20:58

Godkväll, godkväll.


Vi har haft en riktig slökväll! Matthias drog iväg på inflyttningsfest. Jag och Hugo plockade fram stora godisskålen och julmusten och knölade ner oss i soffan och lirade supernintendo utan dess like! Haha, det är så galet kul & man får värsta nostalgi kickarna av att lira.


Nu ligger Hugo i sängen, nyduchad & trött och sjunger "manboy" och jäspar. Imorgon ska vi åka och lämna honom hos sin farmor så han ser fram emot det supermycket. Rossa jobbar 12-timmars så Hugo får spendera dagen där.


Jag ska fortsätta spela lite tv-spel, sedan kura ner mig i sängen och invänta min älskade!

Finns inte ord för hur mycket jag älskar den mannen, alltså.

  

Av Linda Lindqvist - 12 november 2011 12:53

Börjar med att säga att begravningen igår var otroligt vacker!

Dock kändes det så galet fel allting. En sån liten kista, med ett litet barn i.

Det ska inte vara så.

- - -


Jag har precis storstädat. Ja, det är lördag! Det skiter jag i.

Hugo sitter & spelar super nintendo som Angelica tog med sig igår, och jag väntar på att golvet i hallen ska torka. Sen är det klart! Ska strax ta en dusch, och sedan ska vi åka ner till Hemmakväll & köpa lördagsgodis! Är så sugen på Hemmakvälls godis, så det får bli så! :) Matthias ska på inflyttningsfest ikväll, så jag & Hugo blir ensamma. Blir nog tv-spel & mys för oss.


Imorgon ska vi lämna junior hos Rossa vid 11-tiden. Sedan åka hem till Matthias mamma & pappa för att gratta Matthias pappa som fyller år + att det är farsdag. Pappa har redan fått min farsdagpresent tidigare.

Sedan bär det av ner till Stockholm för att gå på konsert & sova på hotell. Ska bli sååå kul :)


Näe, duschen var'e ja.

Ovido - Quiz & Flashcards