Direktlänk till inlägg 1 november 2011

tjejkväll & plugg!

Av Linda Lindqvist - 1 november 2011 09:31

Godmorgon!

Sitter med kaffekoppen & försöker vakna till liv. Idag har jag en massa att göra!


Igår drog jag & Angelica in till valbo för att gå på "tjejkväll". En kväll med inriktning på smink, naglar och hudvård. Beställde lite saker från Oriflame då jag älskar det märket & dom har toppen produkter! Så nu skrev jag upp mig så att jag får hem kataloger & 20 % rabatt när jag beställer varje gång. Kanon!

När jag kom hem så kurade jag & matthias ner oss med filtar, tände lite ljus och åt kex o0ch drack vin.

Jag älskar den mannen, gräääänslöst!


Idag kommer jag spendera dagen framför datorn! Jag har massor med plugg som har deadline snart. Får smått panik när jag ser hur mycket som ska göras, men det ska nog gå bra!  Skulle träffat tjejerna jag arbetar ihop med på grupparbetet idag också, men en av dom fick förhinder så vi ska ses imorgon istället. Morgondagen kommer att bli lika som idag, med plugg!

Ska smita ifrån en sväng idag & gå ner på ICA för att hämta ut paketet med mina och Hugos vinterskor i som hade kommit nu. Weeho!


Imorgon kommer Hugo hem & är här några timmar medans Johan & Satu jobbar! Fritids har studiedag imorgon. Mysigt att få extratid tillsammans med knottis <3 och så skönt att vi kan hjälpas åt när det trasslar ihop sig ibland. Det är ju så det ska vara - underlätta för varandra och ställa upp!


Näe, nu får jag ta och sätta igång om jag ska bli färdig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards