Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Linda Lindqvist - 19 mars 2011 19:18

Godkväll!


Gah! Idag har det verkligen inte varit någon fantastisk dag. Jag har haft en extrem huvudvärk och ett illamående som inte alls viljat ge med sig under dagen, så jag har varit sängliggandes mestandels av dagem. Nu känns det dock bättre och jag har precis tagit ett bad och tänt ljus överallt :-).


Imorgon är det söndag. En riktig slappdag, som alla andra söndagar. Fast efter lunch så ska vi upp till järbo och äventyra.

Först hem till mamma & lämna fåglarna som jag haft hemma under tiden dom varit i Thailand, och självklart kramas & få höra hur dom har haft det! Sedan ska vi åka hem till pappa för att fika och ha det mysigt. Hans sambo, Christel, fyller år imorgon.


På måndag ska jag ringa datametropolen & höra när jag kan lämna in min förbannade idiot-dator! Den jävlas så det räcker..

Av Linda Lindqvist - 19 mars 2011 09:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lindqvist - 19 mars 2011 08:05

Godmorgon lördag!


Det har varit en hemsk natt inatt! Jag vaknade vid 01.30 och hade drömt någonting som tydligen var så hemskt så jag låg och svettades, skakade & grät. Nu kommer jag inte ihåg vad jag drömde, men jag minns att jag hade panik utan dess like när jag vaknade inatt. Fy, så hemskt!


Så, idag är det lördag. Suveränt väder med solsken och blå himmel.

Idag blir vi på hemmaplan iallafall. Hugo ska leka med grannpojkarna och kommer förmodligen att kuta ut efter frukost, påklädning och lite tv-tittande.


Själv ska jag slå igång kaffe & försöka komma på bättre tankar efter nattens hemskheter!

//


- - -


Vart står du? Vad vill du?

Ibland är du svår att förstå dig på, och du säger saker som gör mig hemskt förvirrad. Släpp in mig, så som jag släppt in dig. Berätta! Tala om! Förklara! Du kan inte säga att jag inte förstår, när du inte ens förklarat för mig.


Du är viktig för mig! Jag vill bara veta vart du står.

Virra inte omkring i dina känslor - säg som det är.

[v]

Ovido - Quiz & Flashcards