Direktlänk till inlägg 28 april 2011

men det var väl...

Av Linda Lindqvist - 28 april 2011 20:23

Kväller igen.


Hugo är inte ett dugg samarbetsvillig med nattningen idag. Det mesta är fel, han är törstig, han ligger fel, täcket är obekvämt.. fan, nattningen som har gått så smärtfritt nu så länge. Men inte idag.. dock tror jag att han känner av att jag är lagomt mollröten idag. Jag funkar ju somsagt var inte till 100 % för tillfället.


När han har slocknat så tänker jag böka ner mig i soffan och äta M (såna där chokladjävlar med nötter i) och läsa cosmopolitan som jag inhandlade igår. "Varför han inte vill binda sig". "Jag-vill-ha-dig-nu sex".. wtf? Skulle givit fan i att köpa den, men när man gör det vid varje nytt nummer så är det svårt att bryta.

Passande. Naat.


NAAT.

 
 
Johanna

Johanna

28 april 2011 21:49

Heej fin tjejen :) Sådär kan ju kvällarna vara ibland... Felicia har en massa hon vill göra på kvällarna hon med, bestämd är hon och det tar tiid! :) Man får ta ett djupt andetag ibland, försöka se det mysiga i stunden.. ;) Njut ordentligt och ta hand om dig!!

Hur är praktiken? Jag trivs bra och det känns tryggt till i sommar! Dem gillar mig och jag har fått välja lite inför sommaren..

Tycker du är en himla vacker människa Linda!

Krama

http://mylife-mydreams.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards