Direktlänk till inlägg 28 april 2012

lördag & knölar i skallen.

Av Linda Lindqvist - 28 april 2012 18:51

Godkväll.

Jag tänkte börja med att berätta lite om gårdagen.


Åkte iväg till skolan på förmiddagen för en utbildning i HLR. Jag och tjockmagen höll på att smälla av! Jag har extremt dålig kondis nu, och att studsa omkring med en docka för att "pumpa" och blåsa var knöligt. Men det gick det också.


Gick hem och åt lunch och gjorde mig iordning inför begravningen för Mäki. Det var väldigt vackert.. tungt, men väldigt vackert. Vi har nu fått tagit farväl av honom, trots att ingen av oss var redo för det. Men eftersom att vi kommer att ses i en annan värld, så känns det ändå lite lättare. Det är jag somsagt övertygad om!


Efter begravning och efterfika så begav jag mig iväg för att hämta Hugo som spenderat eftermiddagen hos sin pappa när jag var på begravningen. Kvällen bestod sedan av slapp i soffan. Hugo somnade sött före 22 framför en film.


I förmiddags begav vi oss ner mot stan. Hugo fick veckopeng, och eftersom att han har spanat in ett tv-spel han viljat ha på Game Stop ett tag, så hade han sparat sin veckopeng och kunde nu köpa spelet för 200 :-, så jag behöver nog inte berätta vad han har roat sig med idag! :)

Det blev även en tur på hemmakväll för att inhandla godis.


Nu är Hugo nyduschad och sitter och spelar sitt spel. Jag är trött och har ont i huvudet -som vanligt-. Denna stääändiga huvudvärk!!! Bör kanske kolla upp det där.. jag har en knöl i bakhuvudet som ömmar som tusan! "/ Fattas ju bara det.



Nu ska jag poppa lite popcorn & höra om Hugo vill se film med mig. Tvivlar dock på det, eftersom han är inne i spelandet :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards