Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

lördagmorgon.

Av Linda Lindqvist - 19 mars 2011 08:05

Godmorgon lördag!


Det har varit en hemsk natt inatt! Jag vaknade vid 01.30 och hade drömt någonting som tydligen var så hemskt så jag låg och svettades, skakade & grät. Nu kommer jag inte ihåg vad jag drömde, men jag minns att jag hade panik utan dess like när jag vaknade inatt. Fy, så hemskt!


Så, idag är det lördag. Suveränt väder med solsken och blå himmel.

Idag blir vi på hemmaplan iallafall. Hugo ska leka med grannpojkarna och kommer förmodligen att kuta ut efter frukost, påklädning och lite tv-tittande.


Själv ska jag slå igång kaffe & försöka komma på bättre tankar efter nattens hemskheter!

//


- - -


Vart står du? Vad vill du?

Ibland är du svår att förstå dig på, och du säger saker som gör mig hemskt förvirrad. Släpp in mig, så som jag släppt in dig. Berätta! Tala om! Förklara! Du kan inte säga att jag inte förstår, när du inte ens förklarat för mig.


Du är viktig för mig! Jag vill bara veta vart du står.

Virra inte omkring i dina känslor - säg som det är.

[v]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards