Direktlänk till inlägg 28 april 2011

överallt.

Av Linda Lindqvist - 28 april 2011 18:44

Jomen godkväller då.


Åh, idag har jag varit rastlös.. i själen. Gud, vad jag har funderat, spekulerat, försökt se lösningar, försökt tänkt åt ett annat håll.. ska jag fortsätta? Nä, trodde väl inte det.


Varför är allt så envist!? Varför ska det vara så förbannat svårt att fatta att det går inte!!! Ingenting är omöjligt, säger dom. Kiss my ass! Detta är omöjligt & kommer aldrig att ske. Och vetenskapen om att läget är så är ju också frustrerande.

Lindqvist, dags att inse. Men nej. Eller jo.


Idag har jag iallafall fått ventilera med Angelica. Vad fan gjorde jag utan den donnan? Då vore jag kass. Hjärtat.


Lilleman har varit allmänt go & mysig idag, precis som vanligt. Han drar sina sköna kommentarer & man kan inte låta bli att falla ihop av skratt.

Vilken sköning! Hur jag ska klara mig nästa vecka utan honom, nu när jag behöver honom som mest? För att orka, för att tänka på annat än det här helvetet, och för att kunna skratta! Älsklingsunge.


Finns så förbannat mycket jag vill ha ur mig, men jag håller det utanför bloggen.. annars blir det ett jävla liv & det orkar jag inte.


Nu ska jag dra på mig mysbrallor och gå omkring och se allmänt korkad ut.

Inget nytt.. näehedu.

Faad.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards