Direktlänk till inlägg 28 april 2011

morgontrött!

Av Linda Lindqvist - 28 april 2011 07:28

Morr'n.

Näe, inte godmorgon.


Tandvärken vägrar ge med sig. Ska på rutinkontroll av käften i slutet av maj. Jag tänker hålla ut tills dess.. inte sätter jag min fot hos mun-terroristerna om jag inte håller på att dö av värk.


Idag är jag ledig från allt. Jag bör plugga, men jag varken vill eller orkar! Dock ser jag ingen annan tid att göra det. Jobbar precis hela helgen.. men, ja. Vad gör man då? Lägenheten städar inte sig själv, disken diskar inte sig själv & tvätten sköter fan inte sig själv heller.. så, det är sånt denna soliga dag kommer att bestå av.

Mindre nice.


Jag ska strax skicka iväg Hugo till skolan.

Hade önskat att jag kunde sova en timme eller två när han gått´ men tiden finns inte. FÖRSTÅSS!


Börjar känna mig krasslig också. Magsjukan går på jobbet.. med min tur så ligger väl både jag och Hugo i magsjukan innan det här är över. Jag hatar magsjukan & jag får panik över att bara tänka tanken. Uah!


Näe, dags att skicka iväg darling till skolan.

 
 
Linda

Linda

28 april 2011 07:43

Jag lär säga att du kämpar på väldigt bra både med skola , praktik , och Hugo PLUS allt annat hemma ... du ska vara stolt över dig själv ...
Ville bara säga det !

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards