Direktlänk till inlägg 4 november 2011

min fina!

Av Linda Lindqvist - 4 november 2011 12:51

Måste bara kasta in ett inlägg om min fina vän.

Angelica Olsson.


För ett par år sedan så träffades vi genom ett mamma-forum på nätet. Vi träffades strax därefter och tog med oss barnen till en lekpark här i stan. Sedan dess så har vårat band vuxit & blivit ett äkta, starkt och härligt vänskapsband.


Hon är en såndär vän som alla borde ha. En trygg & äkta människa med precis samma sjuka humor, samma tankar och samma funderingar som jag. Hon är den som inte bara säger, utan menar det också. Jag har behövt henne mitt i natten, flera gånger - och hon hoppar in i bilen och kommer. Jag har behövt hennes råd och hjälp vid konstiga tider på dygnet, och hon har telefon bredvid sängen och svarar. Hon ser mig som den jag är, och har inga som helst krav på mig.


Hon har tagit åt sig den (för mig) stora saken att bli gudmor åt Hugo. Hon har valt att dela något så fint tillsammans med mig och den största skatten jag har här i världen. Det är äkta, det är vackert.


 


Angelica har två helt fantastiska, underbara barn! Två barn som även dom ser mig som en del av familjen. Dom lyser upp när jag kommer, dom trivs i min närvaro. Jag älskar dom barnen & kan inte tänka mig ett liv utan dessa två fantastiska tjejer!


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards