Direktlänk till inlägg 12 november 2011

lördag

Av Linda Lindqvist - 12 november 2011 12:53

Börjar med att säga att begravningen igår var otroligt vacker!

Dock kändes det så galet fel allting. En sån liten kista, med ett litet barn i.

Det ska inte vara så.

- - -


Jag har precis storstädat. Ja, det är lördag! Det skiter jag i.

Hugo sitter & spelar super nintendo som Angelica tog med sig igår, och jag väntar på att golvet i hallen ska torka. Sen är det klart! Ska strax ta en dusch, och sedan ska vi åka ner till Hemmakväll & köpa lördagsgodis! Är så sugen på Hemmakvälls godis, så det får bli så! :) Matthias ska på inflyttningsfest ikväll, så jag & Hugo blir ensamma. Blir nog tv-spel & mys för oss.


Imorgon ska vi lämna junior hos Rossa vid 11-tiden. Sedan åka hem till Matthias mamma & pappa för att gratta Matthias pappa som fyller år + att det är farsdag. Pappa har redan fått min farsdagpresent tidigare.

Sedan bär det av ner till Stockholm för att gå på konsert & sova på hotell. Ska bli sååå kul :)


Näe, duschen var'e ja.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards