Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

mylove.

Av Linda Lindqvist - 24 oktober 2011 15:24

Hallåj.


Satan, vad kallt det är ute! Långkallingar & benvärmare on. Tycker det är förbannat svårt med kläder åt Hugo också när han trippar iväg på mornarna, som jag nämnt i ett tidigare inlägg också. Pälsar på ungen så att han ser ut som en liten eskimå.. men vad tusan, fryser jag så lär väl han också frysa? Han får väl ta av sig om han svettas ihjäl på rasterna!

 


Junior sitter och spelar med en kompis. Jag håller på att smälla av pga trötthet! Jag borde verkligen plugga till den muntliga redovisningen på onsdag. Jag ska sätta mig med det ikväll, men hjärnan har slutat fungera lite. Vart ska jag börja? Hur ska jag lägga upp allt? Vad är intressant, vad är inte?

Ikväll är jag tvungen, för morgondagen är fullspäckad.

Först till skolan och läsa matte mellan 8.00-9.00, sedan möta upp två tjejer klockan 9.00 i skolan som jag ska göra ett arbete tillsammans med inom kursen Social omsorg. Ska göra ett arbete om missbruk.

Efter det så ska jag traska ner på stan för att köpa ramar till Hugos skolkort.. det kortet jag ska behålla + det som ska ges bort i julklapp. Och så ska jag köpa lite tunnare vantar åt Hugo. Han har inga såna, och dom tjocka vintervantarna blir nog lite för varma för honom redan nu.


 


När jag varit på stan så är det väl raka vägen hem & hämta hem Hugo från skolan som gäller. Och sedan ska det storhandlas! Suuuuck, vad tråkigt!

Kvällen imorgon spenderas väl med det sista av fixet inför redovisningen. Konstigt.. jag vill redan ha helg!

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards