Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Linda Lindqvist - 6 oktober 2011 09:09

Godmorgon!


Kaffekoppen bredvid mig på ena sidan, och böcker på den andra. Ska försöka få lite plugg gjort nu på morgonen när jag har huvudet med mig! Har en diskussionsuppgift tills lektionen idag, så jag ska "förbereda" mig lite på den och fundera & spekulera lite omkring det! Lite svårt, men rätt intressant.


Så.. idag har jag lektion mellan 13.00-16.00, så jag ska plugga samt fixa lite här hemma innan jag ger mig iväg.


Gårdagen var.. minst sagt speciell. En kväll med blandade känslor! Besviken, arg och förjävla ledsen. Har gått med funderingar och spekulationer i "hur jag ska göra" nu i nästan 14 dagar, men jag gjorde som jag gjorde för att jag var tvungen. Jag kunde inte bära det längre eftersom jag vet hur ont det gör.

Tänk dig för nu, både en och två gånger. Är det värt att ljuga & låtsas som ingenting? När både du och jag vet sanningen om det här?

Du krossar någon annan, någon som gjort allt för dig.


Nog om det.


Hade sedan en grymt mysig kväll tillsammans med min andra halva.

Världens finaste pojkvän, som bara är bäst!

 

Har aldrig känt mig så trygg i någonting som jag känner mig nu.


Nuuuu fick jag ett SMS av Angelica som är sällskapsugen & dyker upp här vid 11-tiden! :-) Underbart!

Ovido - Quiz & Flashcards