Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Linda Lindqvist - 20 oktober 2011 23:56

Det är snart midnatt. Jag är trött, men kan inte riktigt sova ännu.


Jag har haft Angelica här på besök i några timmar. En massa skratt, tokprat och flams.. precis som det alltid är när vi umgås. Vi är precis lika, avslutar varandras meningar & vet vad den andra tänker och känner. Det kallar jag äkta vänskap.

Hon är min allra bästa vän, gudmor till mitt barn & en otrolig människa!


Helgen är planerad.

Imorgon ska jag hem till svärmor & svärfar på besök. Därefter ska jag och Matthias hämta upp Hugo som ska spendera natten hos morfar i järbo och åka upp dit. Christel ska ta bort stygnen på mig (tog bort ett födelsemärke förra veckan), och så ska jag pussa min son gul & blå ;-). Kvällen tillbringar jag tillsammans med min karl.. det blir bio & mys! Vi ska ha en riktig myshelg tillsammans, bara vi två. Det blir kanon.

 


 Framtidsplanerna blir större, tydligare & full av längtan!

Jag ser fram emot varje sekund tillsammans med mina två pojkar.

Dom är allt, min värld & det bästa jag har.


[v]

Borde försöka sova.. så.. ja, jag ger det ett försök.

Av Linda Lindqvist - 20 oktober 2011 23:53

  den finaste skatten jag har. det vackraste jag någonsin kunnat önska.

jag älskar dig, min fina son.

  

Av Linda Lindqvist - 20 oktober 2011 15:58

Sitter hemma i min ensamhet. Har nyss storstädat färdigt & väntar nu på att mina varma mackor med champinjonstuvning & ost på som står i ugnen ska bli färdiga.


Just idag kände jag att jag behövde en ensam dag, och en kväll tillsammans med Angelica för lite bollning av tankar, funderingar & lite sånt. Natten kommer jag också att spendera ensam.. väldigt ovant, och väldigt konstigt kommer det att bli. Men jag behöver ensamheten ibland!

Både hjärtat och kroppen kommer att skrika sig hes efter min älskade, fina Matthias.

Men ensamhet behövs ibland.


Ensamheten är ett bra ställe att besöka, men inte att bosätta sig i.

Ovido - Quiz & Flashcards