Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Linda Lindqvist - 13 oktober 2011 07:15

Godmorgon!


Det verkar som att mardrömmarna har lagt av & jag kan äntligen sova som folk igen! Skönt att känna sig utvilad när jag vaknar på morgonen.


Så, torsdag idag. Skoldags för både mig & Hugo. Dock är det knöliga skoltider!

Hugo börjar klockan 8.00 och slutar klockan 13.00, och min lektion börjar klockan 13.00 och slutar 16.00 Så Hugo får gå på fritids fram tills 16.30 Suck, det känns så länge! Men en gång var fjortonde dag får jag stå ut att det är så.


Imorgon är det äntligen helg! Vi slutar skapligt tidigt & ska bara ha en massa fredagsmys tillsammans!

 


Jag ska även handla det som behövs till bakning, ballonger, serpentiner och lite annat. På lördag ska det bakas & fixas & på söndag är det den stora dagen.

Lillälskling 7 år!

 


 Nu ska jag packa ner idrottskläder till Hugo, skicka iväg honom till skolan om en halvtimme - sedan ta tag i lite fix här hemma!

Skapa flashcards