Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Linda Lindqvist - 4 oktober 2011 13:06

Hej & hå!


Idag tog jag en rejäl sovmorgon! Vaknade närmare 12 och somnade vid 11 igårkväll. Så nästan 13 timmars sömn blev det.


Har pysslat & fixat lite här hemma nu på "morgonen". Vikt tvätt, slängt i en maskin tvätt, diskat, bäddat och donat. Och nu har jag slagit mig ner med kaffekoppen & ska snart göra mig iordning. Solen tokskiner, så det blir då en långpromenad när jag gjort mig färdig! Lika bra att passa på.

 


Imorgon är det skoldags mellan 9.30 - 11.00, och vid 13-tiden kommer Angelica hit. Jag har Angelica-abstinens så det heter duga! Så det blir det vanliga kärring-görat. Dricka kaffe, fika & prata goja. Awsome!


På fredag är jag sugen på att gå på Kharma. 90-talskväll! Men vi får la se hur det blir med det :).


//

Ovido - Quiz & Flashcards