Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Linda Lindqvist - 10 oktober 2011 09:48

Jag har varit ganska effektiv nu på morgonen ändå!


Ringde Hugos fritids för att kolla om det stämmer med hans tider. Dom har börjat med något nytt krux om att man ska lämna in tider för fritids via nätet! Ibland funkar det, ibland inte.. så jag lär dubbelkolla ibland. Visst, smidigt och bra - om det fungerar!

Denna gång hade det iallafall funkat.

Lite strul är det, eftersom han inte behöver gå på fritids alla dagar i veckan, utan kan gå hem efter skolan. Så, ja.. äh, nog om det. Jag fattar knappt själv eländet!


Ringde sedan studievägledaren på CVL för att lägga upp mina studier inför nästa termin då jag ska läsa fördjupningskuser. SISTA TERMINEN! Sedan är jag färdigstuderad! Så den 1/6 - 2012 säger jag tack & hej till skolan.

Kommer att bli tufft nästa termin med många, och vikiga, kurser. Men det kommer gå!


Ja.. sedan blev det ett samtal till hälsocentralen angående lite tok! Så jag ska dit på fredag klockan 10.00


Idag ska jag iväg till sjukan också.. man kan ju fan tro att jag bor där.

Av Linda Lindqvist - 10 oktober 2011 07:04

Godmorgon!

Helgen har gått & en ny vecka står framför oss!


I fredags blev det utgång tillsammans med Matthias, Sebastian, Wall & Sara. Hade en trevlig kväll. Suveränt sällskap & alldeles lagom med allt.

Lördagen spenderades i soffan med en massa film, slappning & absolut ingenting. En redig slapplördag tillsammans med min älskade.


Igår ringde Hugos pappa och frågade om jag kunde ta Hugo en dag tidigare, så Hugo kom hem igår istället för idag :-) Han kom hem på eftermiddagen, och strax efter han kom så kom pappa och hämtade oss för att dra iväg och käka lite på American.

Han lämnade även av hundarna (Colin & Goldie) här, så vi har haft dom inatt & ska ha dom en natt till :-) Mysigt med två go-vovvar här hemma!


   


Så.. måndag idag! Hugo äter frukost & ska iväg till skolan vid 7.45 Själv är jag ledig idag och tänkte tillbringa dagen framför datorn med lite plugg emellan rastning av hundar och annat fix!

Ska även ringa lite samtal. Hugos fritids, hälsocentralen & studievägledaren..


söndag fyller min lilla trollunge 7 år!

Imorgon, den 11:e, för 7 år sedan hade jag beräknad förlossning! Dock valde han att ligga kvar i magen några dagar till ;-) Har svårt att förstå vart tiden har tagit vägen - vi kom ju hem från BB igår!?!

 


Så.. på söndag blir det kalasande! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards