Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

humpf.

Av Linda Lindqvist - 10 oktober 2011 09:48

Jag har varit ganska effektiv nu på morgonen ändå!


Ringde Hugos fritids för att kolla om det stämmer med hans tider. Dom har börjat med något nytt krux om att man ska lämna in tider för fritids via nätet! Ibland funkar det, ibland inte.. så jag lär dubbelkolla ibland. Visst, smidigt och bra - om det fungerar!

Denna gång hade det iallafall funkat.

Lite strul är det, eftersom han inte behöver gå på fritids alla dagar i veckan, utan kan gå hem efter skolan. Så, ja.. äh, nog om det. Jag fattar knappt själv eländet!


Ringde sedan studievägledaren på CVL för att lägga upp mina studier inför nästa termin då jag ska läsa fördjupningskuser. SISTA TERMINEN! Sedan är jag färdigstuderad! Så den 1/6 - 2012 säger jag tack & hej till skolan.

Kommer att bli tufft nästa termin med många, och vikiga, kurser. Men det kommer gå!


Ja.. sedan blev det ett samtal till hälsocentralen angående lite tok! Så jag ska dit på fredag klockan 10.00


Idag ska jag iväg till sjukan också.. man kan ju fan tro att jag bor där.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards