Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

måndagmorgon!

Av Linda Lindqvist - 10 oktober 2011 07:04

Godmorgon!

Helgen har gått & en ny vecka står framför oss!


I fredags blev det utgång tillsammans med Matthias, Sebastian, Wall & Sara. Hade en trevlig kväll. Suveränt sällskap & alldeles lagom med allt.

Lördagen spenderades i soffan med en massa film, slappning & absolut ingenting. En redig slapplördag tillsammans med min älskade.


Igår ringde Hugos pappa och frågade om jag kunde ta Hugo en dag tidigare, så Hugo kom hem igår istället för idag :-) Han kom hem på eftermiddagen, och strax efter han kom så kom pappa och hämtade oss för att dra iväg och käka lite på American.

Han lämnade även av hundarna (Colin & Goldie) här, så vi har haft dom inatt & ska ha dom en natt till :-) Mysigt med två go-vovvar här hemma!


   


Så.. måndag idag! Hugo äter frukost & ska iväg till skolan vid 7.45 Själv är jag ledig idag och tänkte tillbringa dagen framför datorn med lite plugg emellan rastning av hundar och annat fix!

Ska även ringa lite samtal. Hugos fritids, hälsocentralen & studievägledaren..


söndag fyller min lilla trollunge 7 år!

Imorgon, den 11:e, för 7 år sedan hade jag beräknad förlossning! Dock valde han att ligga kvar i magen några dagar till ;-) Har svårt att förstå vart tiden har tagit vägen - vi kom ju hem från BB igår!?!

 


Så.. på söndag blir det kalasande! :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards