Direktlänk till inlägg 27 april 2011

jao.

Av Linda Lindqvist - 27 april 2011 13:21

jomenhallå .


Helt OK dag. Genomförde jobbet utan tårar & utan särskillt mycket tankar idag. Det var ju bra, med tanke på att gårdagen var en katastrof inne i skallen på mig. Hur kan en sån liten människa bära så mycket konstigheter i sig? Man undrar ju.


Idag ska jag & lillhjärtat vara hundvakt. Ska bli mysigt, förståss. Jag älskar trollhundarna & med tanke på vädret så kommer det bli en bra dag.. en bra utomhusdag.


 


Annars då? Livet är upp och ner.. till och från, hela tiden. Ibland mer, ibland mindre. Jävlars tur att jag har Hugo hemma den här veckan, annars vet jag inte vad jag hade gjort! älskling.


Nästa vecka, utan honom, kommer nog bli rätt tuff. Men, som alltid annars så tar jag mig igenom detta till slut.


På lördag ska Hugo sova hos mamma. Hon ville ha honom.. jag förstår det. Han har inte varit hos henne på väldigt länge pga att hennes jobb verkar tro att jobbet är hennes hem. Det blir bra, då slipper jag ha ångest över att Hugo har tråkigt. Jag då? Vad ska jag göra i helgen? Jo, nu ska ni få världens brak-schema över hur min helg kommer att se ut.


Fredag - jobb 14.00 - 21.15

Lördag - jobb 7.00 - 14.00

Söndag - jobb 7.00 - 17.00


Helt ok, va? Sista april och allt.

Dock blir det säkert en öl eller två (nej, inte fler) på lördag, samt grillning och vädret får för sig att vara fint. Men det lär väl inte hända.. jävla mellanmjölks land.


Min tandvärk vägrar ge med sig. Har inga ipren kvar heller & jag orkar inte masa mig iväg och handla heller. Bedövar med kaffe.. som för övrigt smakar skit!


Pessimistkonsulten. Puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards