Alla inlägg den 4 april 2011

Av Linda Lindqvist - 4 april 2011 11:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lindqvist - 4 april 2011 06:57

Godmorgon!

Ny vecka, nya tag! Måndagar är helt OK ändå.


Hugo kom precis upp & jag ska ordna frukost åt honom strax. Idag åker han hem till sin pappa efter han varit i skolan, och som vanligt så kommer jag att längta ihjäl mig efter honom! Min lilla stjärna.


Jag är egentligen ledig idag, men klockan 13 ska jag vara vid Sandbacka park i metodövningslägenheten. Det är en del som måste göras nu innan vi går ut på praktik, så den här veckan blir lite mer hektisk än vanligt!

..och så måste jag komma ihåg att ringa chefen på jobbet idag! Hon var sjuk hela förra veckan, så jag hoppas att hon kommit tillbaka idag! :)


Idag blir det som sagt en tur eller två till återvinningen! Det ska bli så skönt att få iväg lite skit som tar enorm plats nere i källaren & som tagit plats här uppe i lägenheten. Har lagt undan lite handväskor & annat roligt som jag har för mycket av som Angelica & lillasyster får rota igenom också ;-)

tro inte att jag slänger något förän jag kollat med er, brudar! ;)


Nu ska jag ordna frukost åt mitt lillhjärta, sedan dricka upp mitt underbara morgonkaffe.. sedan göra mig färdig för dagen! :)


Bloggar mer innan jag ger mig iväg idag!

//

Ovido - Quiz & Flashcards