Alla inlägg den 19 april 2011

Av Linda Lindqvist - 19 april 2011 08:58

Godmorgon!

Kastar in ett inlägg innan jag ger mig iväg sen :)


Vaknade 7.30, naturligtvis när jag är ledig.

Så jag har vikt lite tvätt, lallat omkring och bäddat. Nu sitter jag i vanlig ordning med kaffekoppen & njuter. Ser ut att bli lite runkigare väder idag också..


Jag ska strax klä på mig lite & göra mig färdig för dagen.. plattången är på G att bli varm, så man får någon fason på frillan.


När jag är färdig så ska jag promenera hem till Angelica!

Måste passa på att träffa henne nu.. resten av veckan har jag fullt upp och i helgen åker jag ju iväg. Och så lång tid kan det inte gå utan att träffa henne <3 :)

Min darling.


Jag & Matthias satt och taggade upp varandra inför elmia via MSN igår.

Kommer bli galet nice det där :-)


Nä, en rök & sedan fix ! /

Ovido - Quiz & Flashcards