Direktlänk till inlägg 27 april 2011

värdelöst.

Av Linda Lindqvist - 27 april 2011 05:46

Godmorgon.

..eller nej, den är inte god.


Är överdrivet trött, mår illa som en havande hök & har en förjävla tandvärk.

Varför gör tandvärk så förbannat ont? En liten, irriterande visdomstand trycker sig ut och det känns som att hela munnen ska explodera!

Med min tandläkarskräck så har jag inte alls någon större lust att gå till tandläkaren heller. Jag brukar hålla ut och äta ipren i flera veckor, tills även magen säger ifrån & jag har så ont i käften så jag kryper.


Nog om det!

Idag börjar jag jobba klockan 7. Hugo ska snart väckas & det blir en väldigt tidig morgon för honom idag.. men ja, vad gör man? Dock går han inte så länge i skolan idag, så vi får tid tillsammans i eftermiddag. Då kommer även hundarna hit & är hos oss ett par timmar.

kärlek.


Imorgon är jag ledig. Då måste jag använda dagen till att tvätta och storstäda. Minuspoäng till vuxenlivet! Gud, vad tråkigt det är att vara vuxen. Ständigt tvättande, städande, diskande och fixande.. och så måste jag tvätta dom där löjliga fönstrerna som är så skitiga så man knappt ser ut.

Kul? Näehe.


Solen verkar iallafall vara med mig idag. Men den går väl i moln den också.


//


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards