Direktlänk till inlägg 18 april 2011

ny vecka !

Av Linda Lindqvist - 18 april 2011 08:07

Godmorgon, godmorgon!


Idag känner jag mig bättre! Tack och lov. Har varit som ett slakt hela helgen & har inte alls varit på topp. Hur Hugo känner sig idag vet jag inte, han sover som en stock fortfarande. Jag vaknade vid 7 och kunde inte somna om, i vanlig ordning.


Nu ska jag försöka skriva upp min kommande vecka här!


Måndag - Tvätta, städa lite, bära ner lite smått i källaren.

Hugo åker hem till sin pappa på eftermiddagen.

Tisdag - Skola 9.00 - 12.00, därefter gå hem till Angelica och fika och se hur dom har det i nya huset! Spännande! :)

Onsdag - Hem till Sandra som fyller år på förmiddagen. Sedan praktik 13.00 - 21.15.

Torsdag - Ledig från allt! Då ska det packas, handlas från systemet, handla lite annat, åka till järbo och hämta lite saker.

Fredag - Söndag - Befinner mig i jönköping/elmia för att tillbringa helgen där tillsammans med en massa sköna människor! Jag och Matthias åker tiiiiidigt på fredag morgon. Där borta kommer jag att dela hotellrum tillsammans med Samantha

Ska bli supernice att träffa Erik också! :) ofcorse! :)

Jag ser sååååå mycket fram emot att åka iväg!!


Så, så kommer min vecka att se ut! Mer eller mindre.


Nu kom Hugo upp! Tempade honom nu & den visar ingen feber! :) Men det blir innedag & mys ändå, så det inte kommer tillbaka.


Nu ska jag fortsätta på min härliga kaffekopp ute på balkongen istället!

Ha en härlig dag i solen !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards