Direktlänk till inlägg 14 april 2011

kvällning i bj.

Av Linda Lindqvist - 14 april 2011 18:35

Godkväll!


Idag har jag som sagt varit hos studievägledaren och lagt upp kurserna inför nästa termin. Jag kommer att läsa omvårdnad, socialomsorg och så kommer jag att ta tag i matten! Jag la dock upp den på två terminer så jag slipper känna någon stress, för matte är någonting som jag verkligen tycker är svårt!


Sedan kikade jag igenom kurserna jag vill läsa till våren nästa år. Jag behöver läsa tre kurser nästa vår för att vara färdigutbildad, och jag får välja mellan lite olika. Det kommer att bli galant & jag kommer att fixa det! Allting kommer att bli kämpigt, men det kommer att fixas! När jag gjort klart det här, då ska det firas som aldrig förr! ;-) Då drar jag ihop en riktig jävla brakfest och bara firar utav helvete!


Imorgon går Hugo i skolan mellan 8.00 - 13.00 Kortdag & det blir finfint! Förhoppningsvis får vi besök på eftermiddagen utav Angelica och barnen. Jag längtar efter dom så det är sanslöst. Sedan blir det en riktig myskväll med god mat, lite gotta & film. Vi får passa på eftersom jag jobbar hela helgen, konstant nästan! "/


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards