Direktlänk till inlägg 14 april 2011

torsdagmorgon.

Av Linda Lindqvist - 14 april 2011 07:39

Godmorgon!


Som vanligt så sitter jag här med min kaffekopp & njuter.

Har precis skickat iväg Hugo för att möta upp grannpojkarna utanför för att trippa iväg till skolan.


Det verkar bli suveränt väder idag också. Härligt!

Vid 10.15 ska jag promenera iväg till skolan för att träffa studievägledaren. Kurserna för nästa termin ska läggas upp & det känns verkligen att det inte är långt kvar tills jag är färdig med skolan! Nu har jag gått i skolan sedan jag började första klass som sjuåring, borträknat 10 månaders mammaledighet.

Snart är jag färdigutbildad och redo för arbetslivet på riktigt.


Det kommer kännas fantastiskt med en utbildning! Det kommer bli en riktig trygghet. Man kommer ju tyvärr ingen vart utan utbildning idag.


Jag skulle behöva städa här hemma också. Men vart finns tiden och vart finns orken? Imorgon är jag helt ledig iallafall, och Hugo går kortdag i skolan.. så man kanske ska ägna förmiddagen imorgon till lite städning?


Usch, jag är supertrött och skulle kunna sova 4-5 timmar till, känner jag.

Ögonen vill inte hålla sig öppna. Ska nog slänga mig på soffan & slappa en timme innan jag ska börja göra mig iordning. En tofs mitt på skallen & gårdagens smink får det bli idag ;) Jag orkar inte!


Imorgon eftermiddag får jag iallafal träffa Angelica! Mitt hjärta!


//


 


puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards