Direktlänk till inlägg 11 april 2011

sandviken.

Av Linda Lindqvist - 11 april 2011 11:31

Hej hopp!

Nu är jag tillbaka på hemmaplan igen!


Jag började morgonen med en lång och härlig promenad med hundarna ute i gråvädret. Det är så härligt att gå långt ut i järboskogarna, släppa småtrollen lös och bara springa, busa och leka. Dom är så duktiga & så charmiga. Lydiga och smarta. Jag önskar att jag hade tid för en hund själv, men det krävs ju en hel del. Pappa och Christel ger verkligen tid och kärlek till sina hundar och dom är så kärleksfulla och fina vovvar! Dom åker iväg på kurser inom lydnad, träningar, utställningar.. och en massa mer! Och dom är så otroligt duktiga & fina!


Dock är jag mer en kattmänniska. Jag älskar hundar, men jag är nog mer som en katt själv. Jag vill bara strosa runt utan några som helst "måsten". Jag vill bara finnas till och få kärlek och närhet, sedan är jag nöjd :)

Saknaden efter Elsa är stor, varje dag! Men tyvärr har jag inte ens tid för en liten misse just nu. Men det kommer, det kommer! :)


Nu är jag hemma. Har precis slagit mig ner med kaffekoppen!

Jag har bytt på sängarna & tvättmaskinen går för fulla muggar med sängkläder.

Gud, så smidigt och härligt det är med en egen tvättmaskin!

Har även precis dammsugit lite och tagit disken.


Klockan 15 ska jag hämta hem Hugo från skolan. Jisses, vad jag saknar honom! Idag ska vi verkligen mysa och kura tillsammans hela dagen. Bara ha det fint tillsammans! Eller ja, det kan jag inte svära på.. vädret är fint & han vill säkert vara ute och härja tillsammans med kompisarna! Men kvällen består av mys iallafall! :)


När jag hämtat Hugo så ska vi gå förbi ICA och handla hem lite tråk-varor. Mjölk, bröd & "behöva-ha-hemma" saker.


Nu ska jag fortsätta med fixet här hemma!

Bloggar mera senare /

 
 
Linda

Linda

11 april 2011 15:15

En fråga bara !
Har du hyrt en tvättmaskin ifrån Sandvikenhus ?

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards