Direktlänk till inlägg 6 april 2011

Good Morning.

Av Linda Lindqvist - 6 april 2011 08:49

Ibland är det svårt att försöka förstå!

Att bli satt åt sidan av någon man avgudar, någon man älskar & någon som är en av mina största idoler!


Jag kanske överreagerar, men allting är så upp och ner. Det är svårt för mig att försöka stå stabil och försöka förstå det du säger när du ändrar dig 10 gånger om dagen.


Känslor, känslor? Alltid samma fråga!

Känslor existerar inte - som jag så många gånger förklarat!

Vänskap, till 100 %.. något annat? Nej.

Du är älskad till 110 %.. av den starkaste vänskap som kan existera.

Jag kanske visar det fel, vad vet jag?

Men säg något då.


Jag är less på att höra en sak, och uppleva en annan.


Jag visar mina känslor till 100 % vad jag tycker om folk, vad jag känner om folk, vad jag tänker om folk.

Det kanske är det som är felet.. att jag visar hur älskad du är av mig.


Vad fan vet jag.. fuck.


 

 
 
Johanna

Johanna

6 april 2011 11:15

Kram vännen <3 Jag finns här om du vill prata eller hitta på något skoj eller vad som!
Du är en härlig tjej!
kram

http://mylife-mydreams.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards