Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

bortglömd

Av Linda Lindqvist - 24 oktober 2012 07:20

Godmorgon!


Bloggen har blivit lite bortglömd. Man har ju en massa annat för sig om dagarna, så bloggen är inte direkt prio ett :)

 

Men.. ska förska klottra ner litegrann om vad som händer & sker.

I fredags drog som sagt jag och Angelica in på bio för att se Paranormal Activity 4. Filmen i sig var kanon, men jag måste säga att det sög att gå på en premiär. Knökfullt med folk och 98 % av folket måste ha varit dödsrädd för skräckfilmer. Med knäna uppdragna framför ögonen och fingrarna i öronen så dom varken såg eller hörde.. och ändå skrek dom lungorna ur sig! Nä, man satt största delen av tiden och störde sig på alla andra. När filmen kommer ut så ska jag minsann se den igen - i hemmets lugna vrå!

 

I söndags kom Hugo hem. Fick sin present av oss då, en ny mobil. Han verkar jätte nöjd så det är ju bra. Det blir lite annorlunda firande i år för honom. Folk jobbar knepiga tider så det blir urspritt. Tråkigt, men det är väl så. Vi ska fira lite på lördag iallafall för dom som kunde komma.

 

Igår eftermiddag kom Angelica H och hämtade mig och Pontus. For iväg till Storvik hem till Sara för att få mitt hår klippt! Så jäääkla skönt att få bort allt det slitna eländet & få ett mer lätthanterligt hår.

 

Annars så flyter väl livet på. Livet som tvåbarnsmamma är härligt.. oftast. Ibland har jag känslan av att jag inte räcker till åt någon av familjemedlemmarna. Känner mig ganska "liten" ibland och önskar att jag kunde klona mig i 3.

Önskar också att jag hade samma självkänsla och självförtroende som förr! Då var det minsann ingen som kunde sätta sig på mig & jag gjorde precis vad jag ville och kände för. En dag är jag där igen, och det är dags att börja jobba för det nu!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards