Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Linda Lindqvist - 18 oktober 2012 08:30

Godmorgon!

 

Uppe med tuppen igen! Klockan ringde 7.00 då jag vill vara uppe utifall dom där nissarna kommer för att kolla.. rören? Eller nå't. Naturligtvis när man kliver upp i tid så kommer dom inte. Jag lovar att dom kommer 16.30, en halvtimme innan senaste tiden.

 

Men men, har kokat en kanna kaffe och inväntar nu Angelica som ska komma och dricka morgonkaffet med mig. Därefter så ska vi bege oss iväg till valbo och strosa. Pontus växer inom kort ur storlek 56 och behöver lite mer i storlek 62. Mamma, syrran och Marcus hade varit och köpt massor av fint till honom tidigare men det behövs lite pyjamaser, byxor och strumpor också. Så idag ska lite sånt inhandlas, och så ska Hugos födelsedagspresent köpas som han ska få av mig och Matthias. Ska även kolla om jag hittar en klänning att ha på Emmas bröllop. Ska bli spännande att se om den här blekfeta kroppen får plats i något! Har vanan inne att titta efter kläder i XS. Nu får jag kolla efter M. KUL!!!! Näeh.

Kasta chipsen åt helvete & börja träna, Linda! Såhär kan du inte se ut.

 

Tandvärk har jag också! Det måste vara satans påhitt. Varför? Och dyrt är det också! Blodsugare. Dom vet att man förr eller senare kommer att behöva gå till tandläkaren, därav dom hutlösa priserna! Vem vill lägga en förmögenhet på att få en spruta i truten och borrning!? Inte jag iallafall. Och man har ju inte direkt så mycket pengar så man kan torka sig i röven med dom. -.-

 

Pontus sover naturligtvis ännu. Nu har jag varit vaken två mornar utifall dom ska komma och greja, och så sover han läääänge. Imorgon när vi inte behöver gå upp så kommer han att vakna 05 och vägra somna om!

 

POSITIVT INLÄGG.

Imorgon ska vi iallafall på bio. Yeheyehey! :)

 

Nä, dags att ta tag i utseéndet.

Nej. Jag ska inte plastikoperera mig.

Ovido - Quiz & Flashcards