Direktlänk till inlägg 26 april 2011

n44t.

Av Linda Lindqvist - 26 april 2011 11:02

Jojo.


Har precis gjort mig iordning för dagen. Idag är det jobb mellan 13 - 21.15 Känns bra! Där får jag tid att fundera, spekulera och umgås med fina jobbarkompisar som får mig att må finfint, för stunden.


Det är tufft att tappa greppet ibland. Man tycker att man håller så hårt, men ack.. där gick repet sönder! Förbaskat. Jag får tänka den tanken att jag har min fina unge som alltid får mig att tänka ljust! Min älskade unge. Det är du och jag mot världen. Resten kan fara & flyga.


Ensamvargen i mig har tagit över. Mitt starka behov över att få andas, få ge mig in i mig själv och att få släppa världen ett tag.

Min högsta önskan just nu är att få åka till mosjöen, sätta mig vid foten av fjället, andas in den friska luften och bara vara jag. Bara släppa ut alla mina tankar och funderingar ut i luften och få skrika mig hes på fjällets topp. Få ut allt som ligger och skaver inom mig & allt som sätter stopp för dom fina tankarna som alltid brukar finnas inom mig.


Ibland är livet orättvist, ibland kan det inte kännas bättre.

Men man måste få gråta för att kunna skratta. Man måste ha varit nere i svackan och vändt för att kunna känna riktig lycka.


Många frågor vill ha svar.. jag söker & jag kommer finna!

..eller snarare, jag ger mig inte för än jag funnit!


//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards