Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Linda Lindqvist - 3 oktober 2012 09:12

Godmorgon.

 

Idag är jag sjuuuukt trött! Matthias klev upp för att ge Pontus mat inatt, och sedan dess (vet inte riktigt vad klockan var.. runt 2-3?) så har han bökat omkring! Tog med mig honom ut på soffan så att Matthias skulle få sova. Han skulle ju jobba, så han behöver sova. Men Pontus skulle då rakt inte somna. Veva med armarna, jollra, smågnälla när nappen for ur, sprattla omkring, pilla mig i ögat.. listan kan göras lång! Ögon stora som dasslock hela natten. Och han sover fortfarande inte, utan är övertrött som bara tusan! Unge :P Men jag tar mig en stödvila med honom när han behagar att slockna, så får vi sömn båda två :)

 

I eftermiddag när Matthias slutat så ska vi röra oss upp till Järbo för att hälsa på mor! Mitt paket från H&M hade kommit också! Yeeey! :D

 

Nu ska jag fortsätta mitt kaffehinkande, och ta upp gnäll-Herbert!

Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards