Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Linda Lindqvist - 1 oktober 2012 07:06

Godmorgon!

 

Har vaknat helt åt helvete på fel sida idag. Det har sina anledningar och är ingenting jag vill ge mig in på här!

 

Morgonkaffet intas och allt morgonfix görs. Idag är det "byte" (fan, vad hemskt det låter!) och Hugo ska hem till pappa sin och spendera en vecka där. Det är ett jäkla packande hit & dit, och nu när dom har simskola på måndagar så får han inte med sig mer i sin väska, så jag får promenera iväg till Hugos pappa sen och lämna träningsgrejer, fotbollskorts album & annat som han behöver. Det gör mig ingenting - det som känns skit är att vara ifrån honom varannan vecka!

 

Hugo sitter i soffan och glor på barnprogram och Pontus ligger i babysittern med pygmé ögon och halv tittar på tv/halvsover. Jag förstår halvsovandet - barnprogrammen idag är verkligen kass! Vad hände med bumbibjörnarna, räddningspatrullen och luftens hjältar. Vad hände med det? Odugligt.

 

Idag är jag sådär skitless på att bo i lägenhet! För det första så trivs jag inte alls i den här lägenheten, något jag inte gjort alls den vi flyttade in här! Tycker inte om att vara hemma och stör mig på allt! Äckligt dyr hyra, ingen som helst förvaring och en hyresvärd som är totalt odugliga när det gäller service!

Jag vill flytta till hus nu! Få sitt eget, dona som man vill & betala till "sig själv" istället för sjukt många tusen till Sandvikenhus! Men.. "det är lika bra att sluta drömma".

 

Vakna på fel sida, var'e ja!

Vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards