Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

kramp.

Av Linda Lindqvist - 31 oktober 2011 07:27

Godmorgon!

Har trixat & fixat lite med bloggens utseénde, men är inte riktigt färdig ännu. Får sätta mig och pyssla vidare någondag när jag har ork & lust.


Igår hade vi en såndär klassisk tröksöndag. Vi tog tag i storstädningen på dagen, sedan slutade det med att jag låg i sängen och spelade på telefon, Matthias spelade på datorn & Hugo spelade på tv:n. Effektivt! Haha. Ibland blir det så.

Natten var mindre trevlig. När vi gick och la oss igårkväll så fick jag en fruktansvärd smärta i magen/mellangärdet. Föda barn? Lätt som en plättjävel! Detta gjorde fan så mycket ondare. Efter ett samtal med en sjuksköterska nu på morgonen så fick jag bekräftat att jag har gallsten. Nu får jag bestämma själv om jag vill opereras eller inte.. jag får fundera lite.


Hugo kikar på barnprogram & har precis ätit frukost. Ska skicka iväg honom till fritids om en stund. Hade viljat ha honom ledig idag pga att han har höstlov, men jag har skola idag "/. Och så är det "byte" idag. Han ska hem till pappa sin.

Blir sådär tomt & tyst igen nu då. Men jag har en del att göra i veckan, så det går nog bra.


Idag ska jag iväg till skolan och ha mattelektion. Sedan ikväll vid 18 kommer Angelica och hämtar mig. Vi ska iväg på tjejkväll inom hud&nagelvård hos en tjej i valbo. Blir kanonkul!

Imorgon har jag ingen skola, men Tanja & Monika (som jag jobbar ihop med i missbruksarbetet) kommer hit klockan 10 imorgon för att lägga upp arbetet och planera lite inför redovisningen.

På onsdag går jag i skolan & har lektion i Omvårdnad mellan 9.30 - 11.00

På torsdag mellan 13.00 - 16.00 har vi redovisning med vårat arbete.

På fredag kommer syster Ida och hennes pojkvän Marcus hit för lite dricka & lyssna på gammal skitmusik. Såndär musik som bara jag & syrran gillar ;-) Har gjort en playlist på spotify - runkmusik al'a lindqvist/kristiansen.

På lördag ska jag och Matthias hem till Marcus på födelsedagsfest, som förmodligen avslutas på krogen.

Söndag...?


Så - veckan i det stora hela!


Nu ska jag göra mig iordning.

Tjing.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards