Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

heeelg!

Av Linda Lindqvist - 28 oktober 2011 07:17

Godmorgon!

Idag är vi på bra humör här hemma. Det är ju fredag!


Hugo ska kila iväg till skolan om ett tag. Själv ska jag göra mig iordning för att trippa iväg till skolan. Mattelektion mellan 9.00 - 10.00. Därefter ska jag ge mig ut på födelsedagspresent jakt på stan, och så ska jag inhandla lite gotta & grejer till det berömda fredagsmyset ikväll! Ikväll ska vi bara vara tillsammans hela lilla familjen & ha det gott.

  


Inatt blev det knäppt! Morgontidningen kommer vid 04-tiden, och jag vaknade till när den kastades i brevlådan. För mig lät det som att Matthias åkte till jobbet och låste dörren så jag var helt hundra på att min väckarklocka snart skulle ringa. Men när jag hörde hur någon vände sig bredvid mig i sängen så höll jag på att få hjärtsnörp och var redo att knuffa den jäveln i golvet.. tills jag insåg att det var Matthias som låg kvar & det bara var tidningen som kom. Haha!


Så.. morgonkaffet försöker väcka mig till liv. Idag är det en sån där dag där jag känner att jag inte har ett dugg lust att göra mig iordning och gå iväg. Vill bara ligga på soffan hela dagen med chipspåsen på magen. Men, näe.


 


Hugo är så go! Har tjatat ett par gånger på honom nu om att han ska få av sig pyjamasen & klä på sig kläderna!

Fick nyss som svar ;

"Meeeeen.. sluta tjata! Pyjamas är också kläder & du går ju för tusan omkring i morgonrock. Och förresten hör jag ingenting när jag tittar på tv för jag är OKONTAKTBAR just då!! SÅ ÄRE!"

Trollunge.


Näe, dags att göra lite nytta.

Tjingalong.


5 månader med min älskade Matthias idag.

                                    

jag älskar dig, mer än ord kan beskriva!

 
 
Ingen bild

Matte

28 oktober 2011 09:38

Linda linda linda... Tror inte du förstår hur snygg du är i din naturliga hårfärg om det där är den :) mums ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards