Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

kaffe.

Av Linda Lindqvist - 25 oktober 2011 07:47

Morr'n!

Sitter med kaffekoppen i högsta hugg & försöker vakna till liv. Det går sådär.


Jag har precis skickat iväg lilleman till skolan. Dom har simskola nu på morgonen, vilket han inte tycker är särskillt skoj.. så det var lite "men åååååh!" nu på morgonen. Trollunge :-)

Själv skulle jag iväg till skolan och möta gruppen jag ska arbeta ihop med i missbruk, men jag fick ett SMS av en av tjejerna nyss att hon är hemma med vård av barn idag, så vi skulle träffas imorgon istället.


Så.. jag ska iväg ner på stan & köpa vantar & ramar lite tidigare än jag tänkt istället då. Ska även storhandla innan jag hämtar Hugo. Ska höra med mormor om hon kan hämta mig efter handlingen.. tänker inte direkt hem med varorna ;-) Lättare att handla innan jag hämtar junior, då han ville ha med sig en kompis hem idag efter skolan & Matthias slutar klockan 16.


Nu blir'e plugg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards