Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Morrn!

Av Linda Lindqvist - 26 maj 2011 07:02

Godmorgon!

Ska väl inte bara tröka på med lösenordsskyddade inlägg. Men det kommer bli en del såna nu framöver.


Helgen är snart här igen. Vart tog den här veckan vägen? Jag har inte sett mycket av Hugo alls. Men det brukar bli så när sommaren kommer. Då är det utelek med grannpojkarna heela dagarna. Cykla, spela fotboll & lek.. Hugo är helt slut när han kommer in när det är matdags mot kvällningen! Men man kan ju inte begära att han ska sitta inne med trök-morsan när han har polarna runt hörnet! ;)


Torsdag idag. Hugo går i skolan & börjar 8. Själv ska jag göra mig iordning & gå hem till Angelica vid 10-tiden. Dricka lite kaffe & prata lite skit.

När jag varit där så ska jag hem och fortsätta plugga. Har bara en uppgift kvar + att jag har ett prov imorgon som ska göras. Sedan är jag så gott som färdig. Har en sak kvar att göra efter detta, ett snabbt & enkelt prov som ska göras på tisdag.. så det är inget jag oroar mig för.


lördag kommer lillasyster hit, som sagt, och sover hos mig och är barnvakt åt Hugo. Själv ska jag hem till Lena för att fira henne lite i förskott! :) Hon fyller när jag är i skåne. Så jag var ner & inhandlade en födelsedagspresent åt henne igår :).


Var hos tandläkaren igår också. Ett jävla hål! Uscha. Men ska inte dit förän i slutet av augusti för att laga.. så det funkar väl!


Nu ska jag se till så min lilla smurf får på sig lite kläder..

//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards