Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

gårdagen .

Av Linda Lindqvist - 29 maj 2011 14:49

Hallådär!

Fan, jag höll mig rätt så städad igår!


Vid 16-tiden körde mamma & peter hem mig till Lena. Käkade lite, drack öl & körde ölspelet, bara hon & jag ;P Hade supermysigt!


Vid 21-tiden drog jag, Lena och Tamlin (Lenas goá tibbe) hem till Matthias för att umgås! Härligt folk, helt galet & superskoj.. mer kan man inte säga! ;)

Vid 23-tiden hade Lena fått i sig ett eller tretton glas vin för mycket & rörde sig hemåt, så jag följde med henne för att se till så hon inte blev bortrövad.. Och när jag själv skulle gå tillbaka så höll jag på att bli ivägdragen istället!

Men eftersom man är hulken på fyllan så tog jag mig därifrån ;P.


Drog tillbaka till Matthias, som bor 3 minuter ifrån Lena, och fortsatte parta med folket. Gött att umgås med David också, eftersom han flyttar till Borås nu.


Vid 02.30 drog jag, Matthias, David å Andreas iväg till donken. Vägen dit & hem är ju något jag sent kommer att glömma! Var länge sedan jag garvade så mycket. Haha. Sjuka människor man har å göra med! ;P Men alla är så härliga & kan verkligen bjuda på sig själv.


Igår drog jag även på mig en klänning av alla jävla kläder! Kände mig obekväm hela kvällen & känner att det verkligen inte är jag! Så innan kvällen var slut så bytte jag och David kläder. Han tog min klänning & jag hans tröja, som förövrigt gick ner till knäna på mig, så det hjälpte ju inte så mycket ;P


Så.. jag fick bli mig själv till slut i Matthias brallor & tröja.

Ska slänga alla mina klänningar åt helvete.. jag hatar skiten.

I'm back where I started ;)


Pratade med Rossa nyss, där han påminde mig om alla saker jag måste komma ihåg att lägga ner till Hugo när han ska dit imorgon. Haha, HAN påminner mig! Sjukt, i nästan 7 år så är det jag som påmint honom om tammefan allt.

Säger man inte åt honom att ta med sig huvudet när han ska ut, så glömmer han det.


På onsdag sticker jag också! Har fan räknat ner en månad nu tills dagen jag åker. Ska bli gött att dra ner till Skåne och umgås med alla galningar..


Nu ska jag tvätta & jävlas så man har nå rena kläder att packa ner när man ska åka. Och snart kommer Angelica hit också.. lite kaffe & skitsnack, dådårå :)


Tack, kära syster & Marcus för barnvakten igår!

Ni är guldvärda.


 

Näe, vi hörs.

 
 
Johanna

Johanna

29 maj 2011 15:50

Hallå där! :) jag kikar gärna på klänningarna så kan jag köpa några av dig! ;) Me like!!

Hörs sen så planerar vi en dejt!? ;)

kram

http://mylife-mydreams.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards