Alla inlägg under maj 2011

Av Linda Lindqvist - 4 maj 2011 11:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lindqvist - 4 maj 2011 10:52

Godmorgon!


Sitter här med morgonkaffet & har det gött. Kanonväder är det också.. naturligtvis, när jag inte kan njuta av det! ;)


Onsdag idag. Mitt i veckan.

Idag befinner jag mig på jobbet mellan 15 - 21.15 Så jag hoppas på fler fina dagar.

Imorgon har jag både skola (tror jag, hörde ryktas om att lektionen skulle vara inställd) och jobba kväll. Ibland är det lite för mycket på en gång, men det är som det är :).


Har hunnit med att vika tvätt & skurat badrummet nu på morgonen. Ska strax ta en dusch så jag blir människa igen, sedan ta tag i monsterdisken.


Men först ska jag minsann stoppa i mig ett X antal ipren så magvärken ger lite vika. Så här kan man inte gå omkring!


puss.

Av Linda Lindqvist - 3 maj 2011 15:21

Om du vill får du gärna se åt ett annat håll.

Om du vill får du gärna gå.

Om du vill så förneka allt utanför behåll.

Om du vill kan du leva så.


Om du vill ska jag låtsas att allt är som det ska.

Om du vill, för ett litet tag.

Om du vill ska jag le och säga att allt är bra,

om någon frågar mig om min dag.


Om du var här.


Om du sa att du visste allt det jag redan vet.

Om du sa "du är allt för mig".

Om du sa att vi möttes mitt i en evighet,

kunde du ändå säga nej.


Om du var här.


Om du står där förmögen att lämna vad ödet sändt,

så kan jag inte göra mer.

Men när du går där, förlägen, och undrar vart lyckan vändt,

kan det ske att du ändå ser.

Av Linda Lindqvist - 3 maj 2011 14:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lindqvist - 3 maj 2011 12:51

Ja, jo..


Här frågar man "omkring" frågor till andra istället för att fråga mig direkt om det är någonting. Vad moget! Lägg av - fråga mig istället för raka svar!


Anyhow. Jag tänker leva nu, till 110 % och jag tänker göra det på det vis som jag känner är bäst. För att orka, för att jag är en egen individ och för att jag tänker ta till dom medel som behövs för att komma fram!


Jag är oerhört trött på Sandviken. På stället, på folket, på allt.

Så den 1:a juni sätter jag mig på tåget för att resa iväg till skåne.

Stannar tills den 5:e & det ska bli roligt!


       

..ner till dessa härliga & roliga människor!

I need it.


/

Av Linda Lindqvist - 2 maj 2011 07:00

Godmorgon.


Har faktiskt sovit helt OK inatt. Dock tänker jag fortsätta med sovandet när Hugo gått till skolan idag. Helgens sömnbrist börjar kännas.. Det vart inte många timmars sömn mellan torsdag - söndag.


Idag är jag ledig och tänker tassa omkring i duntofflor & mjukisar hela dagen. Det finns ett måste idag.. men utöver det så tänker jag inte göra ett smack! Gå omkring och pyssla lite här hemma och bara vara jag.


Senare idag så ska jag förmodligen till sjukhuset. Måste på apoteket och hämta ut lite doningar, så det blir bra. Inväntar telefontiden till sjukan bara, så får vi se.


Näe, huvudet hänger inte med än.. jag är så trött.


Skriver mera sen.

Av Linda Lindqvist - 1 maj 2011 22:22

Godkväll.


Som sagt, det är väldigt mycket omkring mig nu. Jag har tagit beslut i något som jag inte trodde att jag skulle göra än på länge, jag har tagit ett stort steg och gjort ett val jag blivit tvungen att göra för att få någon fason på mig själv.


Självklart är allt tungt & tankarna far omkring som ett flipperspel.


Det händer två stora saker i mitt liv just nu.. två saker jag vill ska bli på det absolut bästa sättet som går. Tyvärr vet jag att inget av dom två sakerna kommer att bli bra, vilket gör mig frustrerad & hemskt ledsen.


Imorgon ska jag förhoppningsvis iväg till sjukan för att få "beskedet" som kan förändra hela mitt liv! Jag gruvar mig otroligt.


vad som än händer.. jag finns här.

Av Linda Lindqvist - 1 maj 2011 17:36

det är mycket nu.


tack vare matthias, angelica & jimmy så står jag på benen .

vad gjorde jag utan dom?


  

Ovido - Quiz & Flashcards