Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

Ett kvällsinlägg.

Av Linda Lindqvist - 29 maj 2011 21:41

Godkväll!


Sitter och småtittar på BB och surfar omkring.. förr var jag galet fast vid BB, men det har blivit lite mindre tittande på det nu. Jag håller stenhårt på Simon! :)


Nu har jag lite att göra i veckan också! Det känns gött!

Imorgon när Hugo har gått till skolan så ska jag storstäda, och när jag gjort färdigt det så kommer förmodligen Emma hit och umgås lite! :)

Därefter ska jag fixa lite med packning och dona, sedan hem till Angelica vid 18 för att käka tillsammans med dom! Mysigt värre!


tisdag går jag i skolan 9-12, sedan fixa och dona lite med lite allt möjligt.

Sedan på kvällen åker jag och Angelica in till Gävle för att gå på bio.

Det ska bli supermysigt. Så får jag lite kvalitetstid tillsammans med henne innan jag drar iväg till skåne på onsdag! :)

Måste få lite tid med Matthias också! Annars klarar jag mig inte en vecka, förfan! :-)


Näe, nu ska jag kika vem som får lämna BB.. sedan ta en dusch och sova!


Godnatt.


jag älskar dig, hjärtat.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards